mononomo

Me & You - KVMO

my

小豆之家:

男)Me and you
我和你
Me and you
我和你
Me and you
我和你
All these chemistry
所有的化学过程
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
(女)I can't see tonight
今夜我忘却现实

Close my eyes
轻闭双眼
I see you lying
我感觉到你躺在我身旁
The skys

This viken night
这轻浮的夜
Told me I need you by my side
告诉我我需要依偎在你身旁
My ear sets high from you
我的耳边传来你粗重的喘息声
You worried I still like of you
你担心我仍爱着你
I can't find what is right to do
我却无法找寻所谓的正解
All these chemistry
所有的化学过程
All these chemistry
所有的化学过程
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
Me and you
我和你所经历的爱情
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
Me and you
我和你所经历的爱情
All these chemistry
所有的化学过程
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
Don't know why
不知为何
Why feel this way
为何有这种感觉
But why should be complain
但却又无可奈何
The cloison vase look so ranged
琐碎之事将我们分离
They were meet for us to gains
他们曾想拆散我们
Hold my hands
而你却紧握我的双手
I touch your face
我轻抚你的面庞
I'll keep you near
我会将你放在心底
If you keep me safe
如果你让我依赖
You say you care
你说你在乎我
I feel the same
我也一样
You made your mind on me
你说你眼里只有我
That is not hard to see
但爱情可贵的在于坚持
My ear sets high from you
我的耳边传来你粗重的喘息声
You worried I still like of you
你担心我仍然爱着你
I can't find what is right to do
我却无法找寻所谓的正解
All these chemistry
所有的化学过程
All these chemistry
所有的化学过程
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
Me and you
我和你所经历的爱情
That is me and you
就是我和你所经历的爱情
Me and you
我和你所经历的爱情
All these chemistry
所有的化学过程
That is me and you
就是我和你所经历的爱情

小豆之家敬上!

评论

热度(15)