mononomo

Renaissance - Steve James、Clairity

re

A-水塔先生 、:

好久不见

来首欢快的好啦。还是沉迷于种植无法自拔(捂脸),懒得登微博、懒得等LOFTER、懒得拍照、甚至懒得外出...  只是一直没忘记听歌,还是有一些自己喜欢的想和你们分享。

《Renaissance》,最喜欢的还是Clairity略显低沉的中性唱腔,弦乐加上许多电子乐的元素,不嘈杂,很耐听。

You left me in the worst way

你丢下我,我现在一团糟

Heart torn, leaving blood stains

伤痕累累

All over the tablecloth

桌子上血迹斑斑

And I could never scrub them off

似乎永远也擦不干净

But I won't let you haunt me

我不会让你继续毁掉我的生活

All the scars on my body

我尽管受尽伤害

They won't keep me far from love

却也不会放弃爱的希望

And you won't see me fall apart

你也不会让我就此崩溃

Cause I turned so cold

因为我的心已经变得冷酷

And I thought I’d never make it

我还以为我永远也不会变成这样

I could feel my pulses fading

我现在感到身体在一点点消失

Shed a tear for the love we've lost

为我们消逝的爱流下一滴眼泪

Gotta look for a brand new start

然后就该准备新的启程了

You got me dreaming of a renaissance

我们的过去是那样华丽

A renaissance, a renaissance

就像一次涅槃重生,你让我获得了新生

You left me in the worst way

你丢下我,我现在一团糟

On the floor, screaming your name

瘫在地上,哭喊着你的名字

But I'm sick of always saying no

我厌倦拒绝一切了

The way everything unfolds

一切都清晰无比

The time we had

你我过去的时光

Was golden but I look back

非常美好,可是当我回想

Wishing that I could have known

我却宁愿自己当初不抱希望

It'd be easier to let you go

这样我也许会更容易释怀

Cause I turned so cold

我的心已经变得冷酷

And I thought I’d never make it

我还以为我永远也不会变成这样

I could feel my pulses fighting

我现在感到身体在一点点消失

Shed a tear for the love we've lost

为我们消逝的爱流下一滴泪

Gotta look for a brand new start

然后就该准备新的启程了

You got me dreaming of a renaissance

我们的过去是那样华丽

A renaissance

就像一次涅槃重生,你让我获得了新生

A renaissance

就像一次涅槃重生,你让我获得了新生

All the scars on my body

伤痕累累

All the scars on my body

血迹斑斑

All the scars on my body

伤痕累累

All the scars on my body

血迹斑斑

Shed a tear for the love we've lost

为我们消逝的爱流下一滴泪

Gotta look for a brand new start

然后就该准备新的启程了

You got me dreaming of a renaissance

我们的过去是那样华丽

A renaissance

就像一次涅槃重生,你让我获得了新生

A renaissance

就像一次涅槃重生,你让我获得了新生

——歌词及翻译来自《网易云音乐》


评论

热度(31)