mononomo

Haunted - Skylar Grey

ha


你牙齿里有棵青菜:



阴霾的天气和这首幽幽的歌特别配~不仔细听真听不出来灰姐的声音~这声音不知道是哪个部位发出来的,背景伴奏里简单的几个音贯穿始终,最后由弱渐强的拢音感,让你有种耳鸣的错觉~神秘的薄纱笼罩,有点小惊悚小恐怖~像是一个红衣小女孩渐渐消失在黑白画面的丛林里~


Haunted            Skylar Grey


Woke me up again
他们再次把我吵醒了
It's gonna be another restless sleep tonight
看来今晚又要一夜无眠了
The ghosts inside my head
我脑袋里的那些小鬼
Are moving furniture and eating dynamite
不停搬弄着家具 像吃了炸药一般 吵吵闹闹
They're moving furniture and eating dynamite
把家具移来移去 大吵大闹 不知消停
Take me up the rill
领着我逆流而上


To haunted hill
去往那闹鬼的小山丘
Past the floating bridge
跨过那座浮桥
The orphanage
眼前是一座孤儿院
Where the spirits fly
孤魂野鬼在这里飘来飘去
And never die
永不停歇
Where the spirits fly
那些灵魂在这里飞来飞去
And never die die die die
永不停歇~
Die die die die
永不消失~
There, it's always cold
这里总是很冷
Well I've got a fever and I'd like to make it snow
我好像发烧了 但我还是盼望着能下雪
That's why I feel so old
这样心累 很容易老吧
All these spectres need a better place to go
这些幽灵们需要去往极乐世界
All these spectres need a better place to go
这些鬼魂们需要一个安生之所
We could get a chill
我们很容易着凉
On haunted hill
在这座阴森森的山上
Where the saddest parts
但我心底
Inside my heart
最伤感的
Can live in the past
总是留在过去
Leave me at last
最后你们都离开了我
Can live in the past
都是尘封往事了
Leave me at last
最后只剩下了我一个
Leave me with good will
善意地离开了我
On haunted hill
在这闹鬼的小山丘上
Past the floating bridge
跨过那座浮桥
The orphanage
眼前是一座孤儿院
Where the spirits fly
孤魂野鬼在这里飘来飘去
And never die
永不停歇
Where the spirits fly
那些灵魂在这里飞来飞去
And never die die die die
永不停歇~
Die die die die
永不消失~
Die die die die
永不消失~




评论

热度(44)