mononomo

Patience - Take That

pa

你牙齿里有棵青菜:

被英国广播公司誉为“披头士之后最受欢迎的英国乐队”——Take That!请你再多给点耐心~1990年创立的乐队,1996年解散。解散之后,几位团员分别展开个人生涯。盖瑞巴洛推出过两张个人专辑后,逐渐走入幕后。罗比·威廉姆斯以“坏小子”的形象,成了独霸一方的超级巨星,马克欧文陆续发表过三张专辑,霍华唐纳成了著名的DJ,而杰森奥兰奇则转向戏剧舞台发展。2006年专辑《Beautiful World美丽世界》首波登上英国金榜No.1的《Patience》,展现接招式迷人抒情,蝉连4周冠军的气势正式向乐迷宣告接招回来了~英国当地时间2010年7月15日,"接招"合唱团正式宣布离队15年的罗比·威廉姆已经归队~看来是需要些耐心才能看到接招乐队续写的传奇~

Patience           Take That

Just have a little, patience
请你再多给点耐心
I'm still hurting from a love I lost,
我仍徘徊在失恋的伤痛中
I'm feeling your frustration,
我能感受到你的失望
Then maybe all the pain will stop,
也许一切的伤痛将会停息

Just don't be close inside your arms tonight,
今晚 我不会靠近你的臂膀
don't be to hard on my emotions
请不要对我的情绪太苛刻
Cause I, need time,
因为 我需要时间
My heart is numb has no feeling,
我的心已麻木 不能感觉
So while I'm still healing,
当我正在治愈的时候
Just try and have a little patience
请你再多给点耐心

I really wanna start over again,
我真的想好好重新开始
I know u wanna be my salvation,
我知道你想救助我
The one that I can always depend
你总是令我信赖
I'll try to be strong, believe me,
但是我能做到 请相信我
I'm trying to move on,
我正在努力向前走
It's complicated but understand me
着有点难但是我希望你能理解我
Cause I, need time,
因为 我需要时间
My heart is numb has no feeling,
我的心已麻木 不能感觉
So while I'm still healing,
当我正在治愈的时候
Just try and have a little patience
请你再多给点耐心
Yeah, have a little patience, Yeah
再多给点耐心
Cause this scar runs so deep,
因为这个伤疤扎地太深
It's been hard,
真的很困难
But I have to believe me
但是我相信自己
Have a little patience,
请你再多给点耐心
Have a little patience
再多给点耐心

Cause I, I just need time,
因为 我需要时间
My heart is numb has no feeling,
我的心已麻木 不能感觉
So while I'm still healing,
当我正在治愈的时候
Just try, and have a little patience
请你再多给点耐心
Have a little patience,
再多给点耐心
My heart is numbe has no feeling,
我的心已麻木 不能感觉
So while I'm still healing
当我正在治愈的时候
Just try and have a little... Patience
请你再多给点 多一点耐心


评论

热度(22)