mononomo

Candles - Hey Monday

ca

一个人:

《Candles》

The power lines went out
停电了
And I am all alone
我孤身一人
But I don't really care at all
但我毫不在意
Not answering my phone
你没回电话
All the games you played
你所有参与的那些游戏
The promises you made
你给出的承诺

Couldn't finish what you started
由你开始的一切还没结束呢
Only darkness still remains
只有黑暗依旧
Lost sight
失去视觉般
Couldn't see
无法看见
When it was you and me
只有我们两个人的时候
Blow the candles out
吹灭那些蜡烛
Looks like a solo tonight
今夜似乎只能我孤身一个人了(只我一人的独角戏)
I'm beginning to see the light
我渐渐开始看见光亮
Blow the candles out
熄灭蜡烛吧
Looks like a solo tonight
今晚只是我一个人的独角戏
But I think I'll be alright
但我想我不会有事

Been black and blue before
从前也曾遍体鳞伤过
There's no need to explain
无须解释这一切
I am not the jaded kind
我不曾厌倦
Playback's such a waste
回放一切都成了浪费
You're invisible
你却难以看见
Invisible to me
或许对我一个人而言是看不见的
My wish is coming true
我的希望都实现
Erase the memory of your face
抹去那些关于你容颜的记忆
Lost sight
失去了视线
Couldn't see
无法看见
When it was you and me
你我独处的时候
Blow the candles out
我就会吹灭蜡烛
Looks like a solo tonight
看来今晚只能是我一人了
I'm beginning to see the light
我看见光亮
Blow the candles out
熄灭蜡烛
Looks like a solo tonight
看来今夜我只能演独角戏
But I think I'll be alright
但我会没事的
One day
有一天
You will wake up
你醒来
With nothing but "you're sorrys"
除了“你很抱歉”什么都没有
And someday
或许有天
You will get back
你回到我身边
Everything you gave me
你给我你的一切

Blow the candles out
吹灭蜡烛吧
Looks like a solo tonight
看来今夜是独角戏
I'm beginning to see the light
我看得见光亮了
Blow the candles out
熄了蜡烛
Looks like a solo tonight
看来今夜只有我一个人
But I think I'll be alright
但我想我会安然无恙


评论

热度(4)