mononomo

Now or Never - Tritonal、Phoebe Ryan

non

小豆之家:

The walls are paper-thin,
墙薄如蝉翼
You’re moving in,
你搬了进去
I can see right through somehow,
我不知怎么正好可以看穿它
It all makes sense,
一切都合乎情理
Me caving in,
我深陷其中不能自拔
But I barely know you…
但我几乎不了解你

I’d rather have one night,
我宁愿和你在一起一晚
Than nothing forever,
总好过永无机会
Yeah, that would be alright
对,这没关系的
With me,
和我一起
It’s now or never…
就现在或永不相见
I’d rather have one night,
我宁愿和你在一起一晚
Than nothing forever,
总好过永无机会
Yeah, that would be alright
对,这没关系的
With me,
和我一起
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见
Like planets in the dark,
就像黑夜中的行星
We don’t know how,
我们不知怎么的
We got here in the sky,
我们到达了天空
Like magnets torn apart,
就像磁石一样分崩离析
Don’t know why,
不知道原因
You come back every time…
你每次都回来
I’d rather have one night,
我宁愿和你在一起一晚
Than nothing forever,
总好过永无机会
Yeah, that would be alright
对,这没关系的
With me,
和我一起
It’s now or never…
就现在或永不相见
I’d rather have one night,
我宁愿和你在一起一晚
Than nothing forever
总好过永无机会
Yeah, that would be alright
对,这没关系的
With me
和我一起
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见
It’s now or never…
就现在或永不相见

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)