mononomo

Make Me Move - Culture Code、Karra

3m

小豆之家:

Open eyes
张开双眼
Through the waves cut through me
穿越汹涌的浪潮,击穿了我的心
Hypnotized
我就像被催眠一般
By the sounds I'm breathing in
从我呼吸的声音中发觉
Hold tight, hold tight
抓紧了,抓紧了
Can't make calls collide
别让我们的尖叫碰撞起来

Hold tight, hold tight, hold tight
抓紧我,抓紧我

Tripping lights
五光十色的的灯光
Paint the skies
描绘在天空上
All because of you
一切都只为你

Tripping lights
五彩缤纷的灯光
Paint the skies
涂抹在天空上
Only you can make me move
只有你能感动我
You, you can make me move
没错,你可以让我感动
Can make me move
让我深深地感动
You, you can make me move
就是你,你将会感动我
Can make me
让我感动

You, you can make me move
没错,你可以让我感动
Can make me
让我感动
So alive
多么生机勃勃
Make it last forever
就让它永恒吧
Stopping tight
你怎能放手
Your arms surrendering
你的臂膀不能投降
Hold tight, hold tight
所以抓紧我
Can't make calls collide
别让我们的尖叫碰撞起来
Hold tight, hold tight, hold tight
抓紧了,抓紧了

Tripping lights
五光十色的的灯光
Paint the skies
描绘在天空上
All because of you
一切都只为你
Tripping lights
五彩缤纷的灯光
Paint the skies
涂抹在天空上
Only you can make me move
只有你能感动我
You, you can make me move
没错,你可以让我感动
Can make me move
让我深深地感动
You, you can make me move
就是你,你将会感动我
Can make me
让我感动
Can make me move
让我深深地感动
You, you can make me move
只因为你深深地感动了我
Can make me
让我深深感动

小豆之家敬上!

评论

热度(7)