mononomo

Show & Tell - Said The Sky

st

小豆之家:

Empty cups, ashtrays flooded
空空的杯子 烟缸中灰烬满积
We talk of habits, the hearts we spare
我们谈着彼此的爱好 倾诉着对彼此的爱意
With the blue moon I saw through you
幽幽月光中我望眼欲穿
Cold eyes and a distant stare
你盯着的我双眸冷冰 似是与我有千里之距
Don’t you ask me why
别去问
What my tattoo’s mean
我身上的刺青是什么意思

‘Cause they ain’t for you
它们并非为你而铭
And they ain’t for me
亦不是给我自己
I ain’t getting over
我难以面对
Anyone at all
所有人而已
You can’t pick me up
即便是我不曾这般堕落
If I don’t ever fall
你也难让我重拾信心

Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Step closer it’s a broken spell
步步跟进 却中了那支离破碎的魔咒
Keep me up, make me feel something
能否让我重振心神 让我感受些什么
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Step closer it’s a broken spell
步步跟进 却中了那支离破碎的魔咒
Keep me up, make me feel something
能否让我重振心神 让我感受些什么
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心

Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心
Stole your shirt, left no number
偷走你的衬衫 不留一丝痕迹
Got my hair like the autumn leaves
盘起长发 若深秋的落叶飘零
Undercover I showed myself
内心深处 我难掩自己
I am a secret you just can’t keep
我不过是你 保护不好的秘密而已
Don’t you ask me why
别去问
What my tattoo’s mean
我身上的刺青是什么意思
‘Cause they ain’t for you
它们并非为你而铭
And they ain’t for me
亦不是给我自己
I ain’t getting over
我难以面对
Anyone at all
所有人而已
You can’t pick me up
即便是我不曾这般堕落
If I don’t ever fall
你也难让我重拾信心

Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Step closer it’s a broken spell
步步跟进 却中了那支离破碎的魔咒
Keep me up, make me feel something
能否让我重振心神 让我感受些什么
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心
Hey stranger...
陌生的人啊
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Hey stranger wanna know me truly
陌生的人啊 想要了解我的内心
Maybe then I can show and tell
也许我会倾诉我的内心

小豆之家敬上!

评论

热度(23)