mononomo

Things I'd Do for U - Astronomyy

th

小豆之家:

You don't know what's real
你不知道什么是真实的
Until you feel the little things
直至你感受到这些微不足道的细节
You find deep in your mind
你发觉它深深烙印在脑海
Where you've been dreaming of
你魂牵梦绕之处
Is made of love
是一片浓情
All those things you find will
你发觉的一切

Come in time
迟早都会来临
You got me thinking about
你使我思索
The things that I'd do for you
我能为你所做的一切
Thinking about the things that I'd do for you
思索我甘愿为你付出的
If we never wake up
倘若你我永不从幻境清醒
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞
If we never wake up
倘若你我永远耽于爱恋
Maybe we could go some place
或许能远走高飞
If we never wake up
倘若你我永不从幻境清醒
Maybe we could take it slow
或许能循序渐进
If we never wake up
倘若你我永远沉迷于爱恋
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞
Maybe we could fly away
远走高飞
Tell me do you feel the things I feel?
告诉我 你是否感同身受
Do you wanna break away from all of this?
想要挣脱一切束缚
You got me thinking about
你使我思量
The things that I'd do for you
我能给予你的事物
Thinking about the things that I'd do for you
思索我甘愿为你付出的
If we never wake up
倘若你我永不从幻境清醒
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞
If we never wake up
倘若你我永远耽于爱恋
Maybe we could go some place
或许能远走高飞
If we never wake up
倘若你我永不从幻境清醒
Maybe we could take it slow
或许能循序渐进
If we never wake up
倘若你我永远沉迷于爱恋
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞
Maybe we could fly away
直至天涯海角
Maybe we could fly away
远离尘嚣
You know there's no question if I would go
倘若我欲行 你深知我毫无怨言
I've always been one that's down with the flow
我厌倦于随波逐流的生活
Through my soul, take my life
透过我的灵魂 攫取我的生命
I will prove my worth to you
我将证明我值得拥有你
Just know that,girl, I'll always be down for you
姑娘 你明白 我愿意为你付出
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞
Maybe we could go some place
或许能远走高飞
If we never wake up
倘若你我永不从幻境清醒
Maybe we could take it slow
或许能悠然慢看
If we never wake up
倘若你我永远耽于爱恋
Maybe we could fly away
或许能比翼双飞

小豆之家敬上!

评论

热度(45)