mononomo

Man Enough (Extended Mix) - Joe Stone、Ferreck Dawn

me

小豆之家:

Stop blaming me
不要怪我
Now here's a chance
现在机会来了
Do you wonder just where he's been?
你是不是很好奇他死哪儿去了?
Now it's time you know the truth
是时候真相大白了
Now it's time you know the truth
是时候真相大白了
What are you thinking?
你脑子在想什么?

Do you know about us back then?
你自认为足够了解我们?
Do you know I dumped your husband?
你知道我曾甩过你老公吗?
Girlfriend, I'm not thinking about him
朋友,我丝毫不在乎他
But you married him
但是你嫁给了他
Do you know I made him leave?
你知道是我让他离开的吗?
Do you know he begged to stay with me?
你看见过他乞哀告怜的一面吗?
He wasn't man enough for me
他一点也没有男人的样子
What are you thinking?
你脑子在想什么?
Do you know about us back then?
你自认为足够了解我们?
Do you know I dumped your husband?
你知道我曾甩过你老公吗?
Girlfriend, I'm not thinking about him
朋友,我丝毫不在乎他
But you married him
但是你嫁给了他
Do you know I made him leave?
你知道是我让他离开的吗?
Do you know he begged to stay with me?
你看见过他乞哀告怜的一面吗?
He wasn't man enough for me
他一点也没有男人的样子
What are you thinking?
你脑子在想什么?
Do you know about us back then?
你自认为足够了解我们?
Do you know I dumped your husband?
你知道我曾甩过你老公吗?
Girlfriend, I'm not thinking about him
朋友,我丝毫不在乎他
But you married him
但是你嫁给了他
Do you know I made him leave?
你知道是我让他离开的吗?
Do you know he begged to stay with me?
你看见过他乞哀告怜的一面吗?
He wasn't man enough for me
他一点也没有男人的样子
Enough for me×3
渣男
Stop blaming me
不要怪我
Now here's a chance
现在机会来了
Do you wonder just where he's been?
你是不是很好奇他死哪儿去了?
Now it's time you know the truth
是时候真相大白了
Now it's time you know the truth
是时候真相大白了
He wasn't man enough for me×4
他一点也没有男人的样子
What are you thinking?
你脑子在想什么?
Do you know about us back then?
你自认为足够了解我们?
Do you know I dumped your husband?
你知道我曾甩过你老公吗?
Girlfriend, I'm not thinking about him
朋友,我丝毫不在乎他
But you married himm
但是你嫁给了他
Do you know I made him leave?
你知道是我让他离开的吗?
Do you know he begged to stay with me?
你看见过他乞哀告怜的一面吗?
He wasn't man enough for me
他一点也没有男人的样子
What are you thinking?
你脑子在想什么?
Do you know about us back then?
你自认为足够了解我们?
Do you know I dumped your husband?
你知道我曾甩过你老公吗?
Girlfriend, I'm not thinking about him
朋友,我丝毫不在乎他
But you married him
但是你嫁给了他
Do you know I made him leave?
你知道是我让他离开的吗?
Do you know he begged to stay with me?
你看见过他乞哀告怜的一面吗
He wasn't man enough for me
他一点也没有男人的样子

小豆之家敬上!

评论

热度(6)