mononomo

Right Where We Belong - Stevie Scott

r

sweetest:

前几句还是很抢耳,开口赞!


歌词:

You used to tell me of your glories
你过去常常给我讲你的光辉历史
About all your heartaches too
还有将你的心酸往事
And I will tell you bedtime stories
我会给你讲睡前故事
And watch you sleep the whole night through
看着你安稳的熟睡一整夜
Why don’t you stay
为什么你要走
I need you right now
我现在很需要你

I know they say we can’t
我知道他们不看好我们
We’ll make it somehow
我们会成功在一起的
So stay here tonight
今晚留下来
I know they say we’re wrong
我知道他们说的不对
But I know we’re right
我们在一起才对
Right where we belong
我们只属于这里
So please stay
所以请你留下来
I know we’ve seen it through the battles
我知道我们想在一起得历经磨难
But loving always will take two
但是爱会让两个人并肩作战
As I am sharpens at survarium
我现在能解决很多障碍
So much that I learned with you
我在你身上学到了很多东西
Oh, there’s no that we walk
哦我们无处可去
Will never fear all the same
我们不会再次这般的恐惧
From not walking that way with you
只要跟你一起上路
Oh, don’t you know love know love
哦,难道你不知道惺惺相惜
That we need love need love
我们需要爱需要被爱
To make it through, see through
为了实现它
So why don’t you stay
所以为什么你不留下呢
I need you right now
我现在很需要你
I know they say we can’t
我知道他们不看好我们
We’ll make it somehow
我们会成功在一起的
So stay here tonight
今晚留下来
I know they say we’re wrong
我知道他们说的不对
But I know we’re right
我们在一起才对
Right where we belong
我们只属于这里
I need you now I need you now (Oh~)
我现在很需要你我现在很需要你
I need you now (Oh~) I need you now
我现在很需要你我现在很需要你
So why don’t you stay
所以为什么你不留下呢
I need you right now
我现在很需要你
I know they say we can’t
我知道他们不看好我们
We’ll make it somehow
我们会成功在一起的
So stay here tonight
今晚留下来
I know they say we’re wrong
我知道他们说的不对
But I know we’re right
我们在一起才对
Right where we belong
我们只属于这里
So please stay
所以请留下来


评论

热度(97)