mononomo

Look At Me Now - Charlie Puth

la

黃少混設計:





专辑: Ego

歌手: Charlie Puth


I said this time next year
告诉你明年的这个时候

I’m gonna be the one to do
我能够做好

Everything and more you said I couldn’t do
你说我做不好的每件事

This one is for you
这些是说给你听的

This time next year
明年的这个时候

I’m gonna be stronger
我会变得更壮

A little bit taller
再长高一点

Top is my only view
我只看得到顶点

I'm kicking in the door now. 
我现在还进不去这个门

Better get out of my way
但你最好别拦着我

Never really saw me coming
从来没有真的看到我来到

You left with nothing to say
现在你没什么可说的了

This is for everybody
这些是说给那些每个

Who always put me down
总是贬低我的人听的

I hope you open up your eyes
希望你们睁大眼睛

And take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Cause this time next year
因为明年的这个时候

I’m gonna walk down these halls
我会走过这些大厅

And show my face for the world to see
让整个世界看到我的样子

Gonna see me
看到我的样子

And I’m gonna call every girl that turned me down
我会叫来每个拒绝过我的女孩

And tell them now that I’m just too busy
告诉她们我现在实在是太忙了

Cause I don’t have the time
真的没时间(跟你们谈恋爱了)

And its funny how my so called friends
很有趣的是看着所谓的那些朋友

Who always left me alone
曾经把我丢在一旁

Suddenly running into me
现在却突然都跑来找我

And blowing up my phone
还把我电话都打爆了

I'm kicking in the door now. 
我现在还进不去这个门

Better get out of my way
但你最好别拦着我

Never really saw me coming
从来不曾真正的看到我来到

You left with nothing to say
现在你没什么可说的了

This is for everybody
这些是说给那些每个

Who always put me down
总是贬低我的人听的

I hope you open up your eyes
希望你们睁大眼睛

And take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Oh baby
噢 Baby

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Oh look at me now
看看我现在的样子

Oh this one is dedicated
这些是说给

To all of the people
那些每一个

Who said I would be nothing
说我什么都不是的人听的

Look at me now
看看我现在的样子

Look at me now
看看我现在的样子

Look at me now
看看我现在的样子

I'm kicking in the door now. 
我现在还进不去这个门

Better get out of my way
但你最好别拦着我

Never really saw me coming
从来不曾真正的看到我来到

You left with nothing to say
现在你没什么可说的了

This is for everybody
这些是说给那些每个

Who always put me down
总是贬低我的人听的

I hope you open up your eyes
希望你们睁大眼睛

And take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子

Take a good look at me now
看看我现在的样子


评论

热度(4)