mononomo

Softly - Kye Kye

so

存档灵魂:

Softly
轻轻地


【歌词】

 

Peace, in waves I feel it light, 
in waves Ifeel it hiding me in what you see
Peace, in ways that calm my mind, 
I sense that over everything you think of me
Wait, won't you, wait on it
What you've got, won't stop
Wait, lover, wait on it
All you've got will only carry on
宁静,波涛中我能感到它的光芒,
波涛中我能感到你对我的目光,
平静,抚慰我饥渴的心灵,
我能感觉到你对我想的一切,
驻足停歇,难道你不愿,等它到来,
你到底得到了什么,在奔波中,
停下脚步,爱人,等它到来,
你的一切都将继续。

Fresh, a new alluring side, 
I'm leaving thoughts that cling to me and make me cry
Rest, a way that intertwines, 
with pleasant things and memories that set me free
Wait, won't you, wait on it
What you've got, won't stop
Wait, lover, wait on it
All you've got will only carry on
鲜活,崭新诱惑,我想放弃
我欲罢不能的思念,这让我哭泣,
休止,百感交集,愉快的往事
和回忆,让我感到自由,
驻足停歇,难道你不愿,等它到来,
你到底得到了什么,在奔波中,
停下脚步,爱人,等它到来,
你的一切都将继续。

I know your part
Fight for us
I know you'll stay
I am lost in ways, your arms they hold me right
I am lost in ways, your arms they hold me right
Wait, won't you, wait on it
What you've got, won't stop
Wait, lover, wait on it
All you've got will only carry on
我能够理解你,
为了我们奋斗,
我也知道你终会停留,
我迷失在路上,渴望你的臂膀搂紧着我,
我迷失了方向,渴望你的臂膀紧搂着我,
驻足歇息,难道你不愿,等它到来,
你到底得到了什么,在奔波中,
停下脚步,爱人,等它到来,
你的一切都将继续。

Softly, hold me
Peaceful, lately.
轻轻地抱紧着我,
沉入平静的美好。


评论

热度(17)