mononomo

She Is My Sin - Nightwish

ss

存档灵魂:

She is my sin
她是我的罪孽

 

【歌词】

 

Take heed, dear heart Once apart,
she can touch nor me nor you
Dressed as one
A wolf will betray a lamb
Lead astray the gazers
留意,爱人的心一旦破碎,
她便再与你我不同,
尽管还穿着伪装,
但饿狼终将背叛羔羊,
诱捕迷途的注目者。

The razors on your seducing skin
In the meadow of sinful thoughts
Every flower's perfect
To paradise with pleasure haunted by fear
你诱人肌肤似锋利剃刀,
滋生罪恶的欲念,
鲜花都太过完美,
那快感天堂充斥恐惧……

A sin for him
Desire within
A burning veil
For the bride too dear for him
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
那着火的面纱,
笼罩着他深爱的新娘。

A sin for him
Desire within
Fall in love with your deep dark sin
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
令你罪孽深重绝望彷徨。

I am the Fallen
You are what my sins enclose
Lust is not as creative
As its discovery
To paradise with pleasure haunted by fear
我在陨落,
你是我无法解脱的罪孽,
欲望无尽,
毫无新鲜,
那快感天堂充斥恐惧……

A sin for him...
Desire within
A burning veil
For the bride too dear for him
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
那火焰的面纱,
笼罩他深爱的新娘。

A sin for him
Desire within
Fall in love with your deep dark sin
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
令你罪孽深重绝望彷徨。

Bless me, undress me
Pick your prey in a wicked way
God I must confess...
I do envy the sinners
神佑我,解脱我,
百般折磨,你的猎物,
上帝,我必须忏悔,
我竟如此嫉妒那些有罪的人。

A sin for him...
Desire within
A burning veil
For the bride too dear for him
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
那火焰的面纱,
笼罩他深爱的新娘。

A sin for him
Desire within
Fall in love with your deep dark sin
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
令你罪孽深重绝望彷徨。

A sin for him
Desire within
Fall in love with your deep dark sin
那洗脱不掉的罪孽,
那燃烧不尽的欲望,
令你罪孽深重绝望彷徨。


评论

热度(16)