mononomo

Porcelain - Rachel Taylor

po

一个人:

《Porcelain》歌词:

Insanity is right into your arms again.
又对你投怀送抱是愚蠢
Stupidity is thinking you’d be different.
想你是与众不同的是傻
You walk you talk like you own the place.
你行走和说话的方式就像你是这地方的主人
You play with me like it’s a game.
你玩弄我 就像一场游戏

I just fall in line and every time, heartbreak.
而我每次都等着被玩弄 然后心碎

I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.
我只是闭上双眼 假装自己很好 全是假的
You-you break me, over and over again.
你一次又一次地伤我的心
You-you break me like porcelain.
我伤我就像打碎一个易碎品

Reality is I’m better than you’ll ever be,
但现实是我会比你过得好
eternally regretting what you do to me.
因为你会永远后悔自己对我做过的事
You lie, deny, rapture my face
你撒谎 否认 惊艳了我
inside I’m burning up in flames.
我的内心在燃烧

I just fall in line and every time, heartbreak
每次我都只等待被欺骗 然后心碎
I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.
我只能闭上眼睛 假装我很好 其实全是假装
You-you break me, over and over again.
你一次又一次地伤我的心
You-you break me like porcelain.
我伤我就像打碎一个易碎品

I can’t escape the sound of you.
我无法从你的声音中逃离
I hear your voices bleeding through.
我听见你的声音似乎快要渗要血来
You’ve become my heroin,
你已经变成了我的海洛因
nothing but a sick addiction.
只不过是让我上瘾的东西

I just fall in line and every time, heartbreak
而我每次都等着被玩弄 然后心碎
I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.
我只能闭上眼睛 假装我很好 其实全是假装
You-you break me, over and over again.
你一次又一次地伤我的心
You-you break me like porcelain.
我伤我就像打碎一个易碎品

You-you break me, over and over again.
你一次又一次地伤我的心
You-you break me like porcelain.
我伤我就像打碎一个易碎品

评论

热度(24)