mononomo

Beautiful (It Hurts) - Project 46

be

黃少混設計:


Beautiful (It Hurts) 

专辑:Beautiful

歌手:Project 46






So tired of waiting

等了好久我都累了

I’m halfway out the door again

我中途又出了门

Sometimes I wonder

有时我想知道

Just why we’re in the same place

为什么我们总是在同一个地方

Again

一次

Again

又一次

Again

再一次

Again

一波一波

Again

一波又一波

As is if we like the pain

如果我们真的喜欢这痛苦

The pain

痛苦

The pain

痛苦

The pain

痛苦

The pain

痛苦

 

I don’t know why but I can’t let go

我不知道但是不能放手

Though it kills me slowly

进款他在慢慢的杀死我

I can’t say no

我不能说不

Addicted,it's twisted but I can’t resist

令我上瘾,它是扭曲的但是令我无法抗拒

So beautiful it hurts

疼的是如此美丽

So beautiful it hurts

痛的是多么迷人

So beautiful it hurts

伤的是多么美妙

And it hurts

它伤害了

Hurts

伤害

Hurts

伤害

Whoa

 

With you I’m naked

我和你赤诚相见

You see beneath the skin I’m in

你看到我下方的皮肤

Fighting like thunder

像雷霆一般的战斗

Lighting strikes, the rain comes

有时又轻轻攻入 雨来了

Again

一次

Again

又一次

Again

再一次

Again

一波一波

Again

一波又一波

We relight the flame

我们点燃了火焰

The flame

火焰

The flame

火焰

The flame

火焰

The flame

火焰

 

Oh so let it burn becuase I can’t let go

哦 就让他燃烧吧因为我不能放手

Though it kills me slowly

尽管他会慢慢把我杀死

I can’t say no

那我也不能说不

Addicted,it's twisted but I can’t resist

令我上瘾,它是扭曲的但是令我无法抗拒

So beautiful it hurts

疼的是如此美丽

So beautiful it hurts

痛的是多么迷人

So beautiful it hurts

伤的是多么美妙

And it hurts

它伤害了

Hurts

伤害

Hurts

伤害

Whoa

 

Something that you do makes me feel so alive

你做的事情让我觉得我是如此的鲜活

You’re the only honesty I’ve ever known in my life

你是我生命中认识到唯一忠诚的

With you I feel like I’m home

和你我感觉就像回到了家

I’m home

I can’t let go

我不能放手

Though it kills me slowly

哪怕我会被慢慢杀死

I can’t say no

我也不能说不

Addicted,it's twisted but I can’t resist

令我上瘾,它是扭曲的但是令我无法抗拒

So beautiful it hurts

疼的是如此美丽

So beautiful it hurts

痛的是多么迷人

So beautiful it hurts

伤的是多么美妙

And it hurts

它伤害了

Hurts

伤害

Hurts

伤害

Whoa


评论

热度(1)