mononomo

Stay (Vhana Remix) - Vhana、Deadmau5、Colleen D'Agostino

st

存档灵魂:

Stay
留住


【歌词】

 

Breathe in now, then breathe out
Let the air flow over me
Up high. Can you tell me what you see?
This life, is it more than just a dream?
Look at me now then look away
Can you tell me what to do?
Your eyes no longer speak for you
Inside, tell me where you hide the truth
深深的呼气喘息
气流划过我的身体
在高潮处,告诉我你看到什么?
生命一次,是否终究不过梦幻?
凝视着我,然后移开你的目光
能否告诉我该如何?
你的眼神暴露了你的言不由衷
眼眸深处,告诉我你把真心藏匿何处?

Inside, tell me where you hide the truth
If you want me to stay
I need you to know
You can never ever leave me alone
眼眸深处,告诉我你把真心藏匿何处?
如果你想留住我
我要你知道
你永远也不要丢下我一人孤单。

If you want me to stay
I need you to know
如果你想留住我
我要你知道。

Breathe in now, then breathe out
Let the air flow over me
Up high. Can you tell me what you see?
This life, is it more than just a dream?
Look at me now then look away
Can you tell me what to do?
Your eyes no longer speak for you
Inside, tell me where you hide the truth
深深的呼气喘息
气流划过我的身体
在高潮处,告诉我你看到什么?
生命一次,是否终究不过梦幻?
凝视着我,然后移开你的目光
能否告诉我该如何?
你的眼神暴露了你的言不由衷
眼眸深处,告诉我你把真心藏匿何处?

Inside, tell me where you hide the truth
If you want me to stay
I need you to know
You can never ever leave me alone
眼眸深处,告诉我你把真心藏匿何处?
如果你想留住我
我要你知道
你永远也不要丢下我一人孤单。

If you want me to stay
I need you to know
如果你想留住我
我要你知道。


评论

热度(12)