mononomo

Seen Enough - Dryer

se

小豆之家:

I've seen enough to know
我看够了来知道这一切
I've seen enough,
我看够了
Seen enough to know
看够了 知晓这一切
Oh my eyes remind me next time
我的双眼又一次提醒我
So I keep them closed
所以我选择闭上双眼
I like to pine away for what I hate
我想要忽视我所憎恨的事

It keeps me in the dark
这让我置身于黑暗
Like a one-track mind don't let me start
就像钻牛角尖,阻止我开始新的旅程
You keep me sharp
你让我保持锋锐
Once more into the crowd
再一次扎入人群
Temptation wears you out
欲望使你精疲力尽
Go home, your heart too loud
回家吧 你的内心太过喧嚣
Always on
总是开启着
It's no surprise that all the things I like
没有什么值得惊奇的我所喜爱的一切
Are making me a ghost
正在使我变成幽魂
I should have never started killing time,
我本应该停止消磨时间
I can't go slow
我不能慢下来
Once more into the crowd
再一次冲入人群
Temptation wears you down
诱惑让你精疲力竭
Go home, your heart too loud
回家吧 你的心太过喧嚣
Always on
一直开启着

小豆之家敬上!

评论

热度(18)