mononomo

Velvet - Fickle Friends

ve

小豆之家:

Lonely there is someone else who will hold me
好孤单惹谁能来抱抱我
Slowly I need a life unholy
渐渐地,我想任由我放纵自己,干些道德败坏的事情
I'm in a city that's forgotten you
我在这座城市已经忘了你
Don't make it easy
这可真难啊
I'm sick of you
虽然我很烦你,讨厌你
Your eyes aren't on it much
因为你都不注意一下我

And I don't mean to stare
即使不是盯着看的那种也好啊
I'm just not used to this sort of air
我只是不太习惯这里吧,令我窒息的空气
I know where you wanna go
你想往哪远走高飞我也懂
Though you're on your own
即使你是完全靠着自己
Oh I am full of thought but
噢我满脑子的想法
I'm a stubborn you
但我对你来说是个难对付的人物
Hungry you're like a child I need to force feed
肚子饿了你可真像个小屁孩,还得我逼你吃东西
On me I'm wearing velvet you're a three-piece
我身上穿的是天鹅绒而你是三件套
I see you're baby listen your love
我觉得你是个小孩所以才聆听你的爱的
You're not exactly looking over but
你不是很确切的在观望
Your eyes aren't on it much
你甚至都没看向我
And I don't mean to stare
我也不是指盯着看的那种啦
I'm just not used to this sort of air
这地儿令我窒息
I know where you wanna go
我知道你想往哪走
Though you're on your own
尽管你是靠着自己的
Oh I am full of thought but
噢我满脑子奇奇怪怪的想法
I'm a stubborn you
但我对你来说是个大麻烦对吧
I can't bare to see you go
我不能赤裸的看着你走,那太难受了
Even though you don't
即使你并没有
Oh I am full of thought but
噢我真的很想和你在一起
I'm a stubborn you
但你不喜欢我不是么
In sleep
在睡梦中
I'm frozen
我挺冷的
And anxious
伴随着难以描述的焦虑
Just falling
昏昏沉沉
I'm not over-tired
我并没有筋疲力尽
I am wired
我好像喝醉了,醺醺的
In sleep
我要睡觉!
I'm frozen
心如死灰,冷若冰霜
Not anxious
没有烦躁的感觉了诶!
Just falling
就那么一直喜欢着你吧
I'm not over-tired
因为我还没感觉到累
I am wired
大概是酒精作用吧,整的我好兴奋
I know where you wanna go
我知道你想去哪里
Though you're on your own
即使你不需要别人陪伴
Oh I am full of thought but
但,我很想追随你
I'm a stubborn you
只不过,你很讨厌我
Wu
不是吗

小豆之家敬上!

评论

热度(24)